Mi az a kényelmi díj?A kényelmi díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
Tudok az Interticketnél személyesen jegyet vásárolni?Nem. Az Interticket jegyértékesítési rendszerén keresztül online bankkártya (SimplePay, CIB, SixPay), segítségével bonyolítható jegyvásárlás. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszerhez kapcsolódó weblapok nem mindegyikén található meg a fentebb felsorolt összes fizetési mód. Bankkártyás fizetésre minden weboldalon van lehetőség.
Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?
Az Interticket Kft-vel partneri kapcsolatban álló jegyirodáknál országszerte lehetőség van személyes jegyvásárlásra. A jegyirodák listáját megtalálja a Jegyirodák oldalon.
Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?
A kedvezményes jegyek nem mindig hozzáférhetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz.
Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?
Gyermekjegy
Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárolagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy
Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.
Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény
Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.
Családi jegy
A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.
Csoportos jegy
A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.
Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.
Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
A jegy.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.
Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngésző programok újabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngésző programok új verzióját a következő odlalakról tudja letölteni:
Mozilla Firefox letöltése
Google Chrome letöltése
Internet Explorer letöltése
Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárba" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 20 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.
Tudok jegyet foglalni?
Nem. Az Interticket online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 20 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.
Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?
Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
Hogyan igényelhetek számlát?A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.
Mit tegyek ha tévesen adtam meg a számla adatokat?Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, amelyet a számla kibocsátásától számított max. 10 naptári napon belül szükséges jeleznie.A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak (a jegy@jegy.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.
Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.
Miért nem tudok az ajándékutalványról számlát kérni?Az ajándék utalványt az Áfa törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, és mint ilyen nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A pénzhelyettesítő eszköz értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól feltéve, hogy az ügyletről számviteli bizonylat kerül kiállításra.
Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám.
A www.jegy.hu weblap alsó részén található az Interticket rendszerhez Partnerként kapcsolódó jegyértékesítő pontok listája. A Partnerirodákban személyesen van lehetőség jegyvásárlásra.
Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
Hogyan fizethetek SixPay számlával?
Amennyiben Ön rendelkezik dombornyomott Visa vagy MasterCard kártyával, használhatja a SixPay nemzetközi fizetőrendszerét a vásárlási összeg kiegyenlítésére. A kosár felületen jelölje be a SixPay fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a SixPay felületét, ahol meg kell adnia a bankkártya adatokat. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze a fizetés indítása előtt. A SixPay rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot. A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.
Tudok-e fizeti Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?
Nem. A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során. Az un. 3D-s fizetési rendszerben a bank standard tranzakciós felületén ugyan van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, a fizetés mégsem kerül autorizálásra. Kérjük, ne használja ezt az opciót!
Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.
Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!
Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?
Ön a vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolás/PDF voucher helyszíni pénztárban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító bemutatása után adja át a pénztár a jegyeket. Amennyiben a rendelésnél E-Ticket-et kért, a visszaigazolásban megküldött PDF linkek segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.
Mi az az E-ticket?
Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.
Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?
Amennyiben olyan jegyet vásárol, melyre a rendszer E-ticketet jelez, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról - csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.
Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.
Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?
Mivel Ön jegyvásárlást bonyolít, a jegyek a tranzakció lebonyolítása után az Ön tulajdonát képezik. Amennyiben Ön Elektronikus-utalvánnyal rendelkezik, akkor a levélben található Utalványazonosító alapján a jegyek egészen az előadás kezdetéig átvehetők, nincs külön időkorlát az átvételre. Az előadóhelyek jegypénztárai előadás kezdetéig nyitva tartanak. A pénztárak nyitási időpontjairól információt az előadóhelyektől kell kérni. A helyszínre érkezés személyes tényezőktől inkább függ, de általánosságban elmondható, hogy félórával előadás kezdete előtt elegendő a helyszínre érni.
Más is átveheti a jegyeimet?
Az internetes vásárlás során kapott visszaigazolás/PDF voucher előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárló személyen kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.
Amennyiben ajándékba szeretnék adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?
A jegyek előzetes átvételére az Interticket-nél nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a visszaigazolást/pdf vouchert a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba az adott előadóhely jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a visszaigazolás/pdf voucher bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!
Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefont vagy küldjön email-t az jegy@jegy.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.
Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?
Amennyiben Ön az Interticket jegyrendszeren vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, E-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. Jelzett esetben az Interticket hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.
Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?
A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint.
Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.
Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a színház illetve a rendezvény szervezője határozza meg.
*Csak abban az esetben, ha az előadóhely vagy a színház időben hivatalos módon (telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.
Elmaradt előadás esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség előadás elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:
Szabadtéri előadás esetén mit történik, ha az előadás napján esik az eső?
Kérjük figyelmesen olvassa el a szabadtéri előadásokra vonatkozó tájékoztatót.
Tudnivalók a Jegy.hu Ajándékutalványról
Beváltás: A Jegy.hu ajándékutalvány a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor. A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékutalványon lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékutalványon felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
Egy rendelés során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben a kártyák összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.
Korlátozások: A Jegy.hu ajándékutalványt kizárólag a www.jegy.hu weboldalon használható fel, a kapcsolódó, jegy.hu aldomainen működő weboldalakon nem.
Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.
A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékkártya utólagos beszámítására. Az ajándékkártyát nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani.
Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik.
Az utalvány a vásárlástól számított 2 évig érvényes, hosszabbításra nincs mód.
Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-20-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 061/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu
Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: 0630-29-29-253
Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!