Gyakori kérdések

Mi az a kényelmi díj?A kényelmi díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Tudok az Interticketnél személyesen jegyet vásárolni?Nem. Az Interticket jegyértékesítési rendszerén keresztül online bankkártya (SimplePay, CIB, SixPay), segítségével bonyolítható jegyvásárlás. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszerhez kapcsolódó weblapok nem mindegyikén található meg a fentebb felsorolt összes fizetési mód. Bankkártyás fizetésre minden weboldalon van lehetőség.

Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?
Az Interticket Kft-vel partneri kapcsolatban álló jegyirodáknál országszerte lehetőség van személyes jegyvásárlásra. A jegyirodák listáját megtalálja a Jegyirodák oldalon.
Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?
A kedvezményes jegyek nem mindig hozzáférhetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz.

Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?

Gyermekjegy
Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárolagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy

  • Van-e ingyenes gyermekjegy
  • Ülhet-e gyermek ingyenesen a szülő ölében, vagy a gyermek önálló helyet kap
  • Van-e bizonyos kor felett/alatt kedvezményes gyermekjegy ár

Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.

Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény
Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.

Családi jegy
A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.

Csoportos jegy
A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.

Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
A jegy.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngésző programok újabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngésző programok új verzióját a következő odlalakról tudja letölteni:
Mozilla Firefox letöltése
Google Chrome letöltése
Internet Explorer letöltése


Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárba" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 20 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?
Nem. Az Interticket online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 20 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa: (dombornyomott)
  • MasterCard: (dombornyomott)
  • American Express: (dombornyomott)
  • Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
  • Maestro: A Jegy.hu által használt OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Hogyan igényelhetek számlát?A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.

Mit tegyek ha tévesen adtam meg a számla adatokat?Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, amelyet a számla kibocsátásától számított max. 10 naptári napon belül szükséges jeleznie.A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak (a jegy@jegy.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.

Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Miért nem tudok az ajándékutalványról számlát kérni?Az ajándék utalványt az Áfa törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, és mint ilyen nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A pénzhelyettesítő eszköz értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól feltéve, hogy az ügyletről számviteli bizonylat kerül kiállításra.

Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám.

A www.jegy.hu weblap alsó részén található az Interticket rendszerhez Partnerként kapcsolódó jegyértékesítő pontok listája. A Partnerirodákban személyesen van lehetőség jegyvásárlásra.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

Hogyan fizethetek SixPay számlával?
Amennyiben Ön rendelkezik dombornyomott Visa vagy MasterCard kártyával, használhatja a SixPay nemzetközi fizetőrendszerét a vásárlási összeg kiegyenlítésére. A kosár felületen jelölje be a SixPay fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a SixPay felületét, ahol meg kell adnia a bankkártya adatokat. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze a fizetés indítása előtt. A SixPay rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot. A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.


Tudok-e fizeti Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?
Nem. A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során. Az un. 3D-s fizetési rendszerben a bank standard tranzakciós felületén ugyan van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, a fizetés mégsem kerül autorizálásra. Kérjük, ne használja ezt az opciót!

Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?
Ön a vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolás/PDF voucher helyszíni pénztárban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító bemutatása után adja át a pénztár a jegyeket. Amennyiben a rendelésnél E-Ticket-et kért, a visszaigazolásban megküldött PDF linkek segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.

Mi az az E-ticket?
Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?
Amennyiben olyan jegyet vásárol, melyre a rendszer E-ticketet jelez, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról - csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?
Mivel Ön jegyvásárlást bonyolít, a jegyek a tranzakció lebonyolítása után az Ön tulajdonát képezik. Amennyiben Ön Elektronikus-utalvánnyal rendelkezik, akkor a levélben található Utalványazonosító alapján a jegyek egészen az előadás kezdetéig átvehetők, nincs külön időkorlát az átvételre. Az előadóhelyek jegypénztárai előadás kezdetéig nyitva tartanak. A pénztárak nyitási időpontjairól információt az előadóhelyektől kell kérni. A helyszínre érkezés személyes tényezőktől inkább függ, de általánosságban elmondható, hogy félórával előadás kezdete előtt elegendő a helyszínre érni.


Más is átveheti a jegyeimet?
Az internetes vásárlás során kapott visszaigazolás/PDF voucher előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárló személyen kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.

Amennyiben ajándékba szeretnék adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?
A jegyek előzetes átvételére az Interticket-nél nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a visszaigazolást/pdf vouchert a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba az adott előadóhely jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a visszaigazolás/pdf voucher bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefont vagy küldjön email-t az jegy@jegy.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.

Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?
Amennyiben Ön az Interticket jegyrendszeren vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, E-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. Jelzett esetben az Interticket hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.

Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?
A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint. 

Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.

Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a színház illetve a rendezvény szervezője határozza meg.
*Csak abban az esetben, ha az előadóhely vagy a színház időben hivatalos módon (telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.
Elmaradt előadás esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség előadás elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

  • Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP/CIB bankon keresztül - a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.
  • SixPay fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza a jegyek árát és a kezelési költséget az értesítéstől számított néhágy napon belül.
  • SimplePay fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza a jegyek árát és a kezelési költséget az értesítéstől számított néhágy napon belül.


Szabadtéri előadás esetén mit történik, ha az előadás napján esik az eső?
Kérjük figyelmesen olvassa el a szabadtéri előadásokra vonatkozó tájékoztatót.
Tudnivalók a Jegy.hu Ajándékutalványról
Beváltás: A Jegy.hu ajándékutalvány a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor. A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékutalványon lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékutalványon felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
Egy rendelés során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben a kártyák összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.

Korlátozások: A Jegy.hu ajándékutalványt kizárólag a www.jegy.hu weboldalon használható fel, a kapcsolódó, jegy.hu aldomainen működő weboldalakon nem.

Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.

A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékkártya utólagos beszámítására. Az ajándékkártyát nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani.
Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik.
Az utalvány a vásárlástól számított 2 évig érvényes, hosszabbításra nincs mód.


Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-20-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 061/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu

Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: 0630-29-29-253
Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

Ajándékozzon jegy.hu
ajándékutalványt!

Az ajándékutalvány, a jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Kultúrát otthonról
online.jegy.hu

Élvezze az otthona kényelméből az online streaming kínálatunkat!

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Ha szeretne értesülni legfrissebb ajánlatainkról, aktuális kedvezményeinkről és induló jegyelővételeinkről iratkozzon fel hírlevelünkre!

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!