BUDAPESTI BEMUTATÓ - NEM ÉN VOLTAM / TILTOTT ÖSVÉNYEK • Miskolci Balett
A Miskolci Balett budapest bemutatóján különleges előadásokkal készül.
A Miskolci Balett budapest bemutatóján különleges előadásokkal készül.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: 2022. Januar 5. Mittwoch, 19:00
Nem én voltam
A jövő már elkezdődött – írta Robert Jungk 1971-ben. Az elmúlt hónapok vészterhes korszakában volt ideje az embernek elgondolkodni, hogy éli túl jövője rá váró válságait, a holnap problémáira milyen válaszai lehetnek. Mire várunk? A változás nem kívülről jön el.
„Elodázni? Még lehet, de nem sokáig. Jön. Jön a pillanat, amikor felébredünk. Készüljetek a nagyszerű ébredésre. Hogy milyen áron és melyik évben? Úgyis mindegy.” (Hamvas Béla)
Tiltott ösvények
A Tiltott ösvények tisztelgés azok előtt, akiknek nem adatik meg a mozgás szabadsága. A világon több ország is van, ahol törvények tiltják a nyilvános táncot, egymás megérintését, a táncművészet gyakorlását. Garrett Smith amerikai koreográfus a dallasi Bruce Wood Dance táncegyesület után Európában először a Miskolci Balett társulatának adta át ezt a koreográfiát, amely rávilágít arra, hogy a művészet szabadságát nem lehet korlátozni, harcolni kell azért, hogy szabadon táncolhassunk, szabadon élhessünk.
Nem én voltam
Előadják: a Miskolci Balett táncművészei
Vetítés: Hajdufi Péter
Zene: Melis László: Henoch apokalipszise
Díszlet- és jelmeztervező: Juhász Katalin
Fénytervező: Verebélyi István
Koreográfus-asszisztens: Fűzi Attila
Rendező-koreográfus: Kozma Attila
Tiltott ösvények
Előadják: a Miskolci Balett táncművészei
Zene: montázs
Látványkoncepció: Garrett Smith
Jelmeztervező: Monica Guerra
Fénytervező: Toni Tucci
Koreográfus-asszisztens: Fűzi Attila
Rendező-koreográfus: Garrett Smith
Az előadás bemutatója a Nemzeti Táncszínházban, közös programként valósult meg.
„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”
Dee Dee Bridgewater hatodik évtizede van a pályán, és bár elmondása szerint sok munkát fordított rá, hogy megtalálja önmagát, immár kétség sem fér hozzá, hogy a jazzvilág intézményként tekint rá.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A…
A februári koncert után májusban Brahms újabb két magyar tánca, egy kihívást jelentő versenyműve és mélységeket megjáró szimfóniája kerül a…
Posten im Warenkorb
insgesamt:
Die Zeitbegrenzung des Kaufvorgangs ist abgelaufen! Bitte stellen Sie Ihren Warenkorb erneut zusammen!